Tickets Kanon Pokajanen

Stichting Kwintessens

Welkom op de website van Stichting Kwintessens, een bruisende culturele stichting met haar zetel in Den Haag. Doelstelling:

Stichting Kwintessens zet zich in om koorzang in allerlei vormen en projecten te realiseren. Het heeft als doel het bijeenbrengen van zangers van allerlei niveau en leeftijd en wil via het beoefenen en uitvoeren van koormuziek zangers en publiek met elkaar verbinden.

De stichting is opgericht in januari 2018 en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in den Haag.

Artistieke leiding:

De projecten en koren in de stichting worden geleid door artistiek leider en dirigent Raoul Boesten.

Wij werken nu aan:

We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor Kanon Pokajanen door Kamerkoor Ludens.

In het midden van de kerk brengt Ludens de Kanon Pokajanen van Arvo Pärt. Staande in een kring, slechts verlicht door kaarsen en lampjes op de muziekstandaards, neemt het koor u mee door dit bijzondere muziekstuk.

Onze projecten worden mede mogelijk gemaakt dankzij giften van